Корекційні дитячі сади: їх види і порядок оформлення. Спеціалізовані дитячі садки Що значить корекційний дитячий сад

Спеціалізовані дитячі садки ( компенсуючого виду) Призначені для дітей, що мають певні проблеми зі здоров'ям. Щоб влаштувати дитину в подібний садок потрібно докласти ряд зусиль, однак результат того коштує, тому що програма дитячого саду компенсуючого виду розроблена з урахуванням тих чи інших проблем і спрямована на їх усунення.

Кому потрібно ходити в спеціалізований дитячий сад

Дітям, що страждають деякими захворюваннями і потребують певного догляду і спеціальних заняттях. Саме це і пропонують дитячі сади компенсуючого виду. Звичайно, ви можете віддати дитину і в звичайний дитячих сад поруч з будинком, але там додаткові потреби вашої дитини не будуть задоволені.

Отже, спеціалізовані дитячі сади бувають наступних видів:

  • Дитячий садок для частохворіючих дітей - як випливає з назви, це садок для тих, хто часто хворіє. Рішення про направлення дитини в такий дитячий сад приймає педіатр на підставі того, як часто дитина хворіла за минулий рік.
  • Логопедичний дитячий сад призначений для дітей із затримкою мовного розвитку та іншими логопедичними проблемами. Напрямок в дитячий сад дає логопед.
  • Дитячий садок для дітей з порушенням зору можуть відвідувати діти зі слабким зором, астигматизмом, косоокістю і т.д. Напрямок в дитячий сад можна отримати у окуліста.
  • Ортопедичний дитячий сад підійде дітям з деформацією грудної клітки, вродженими вивихи і підвивихи стегон, поперекового сколіозом, Х-образними і У-образними ногами. Напрямок можна отримати у ортопеда.
  • В дитячий сад для дітей з порушенням слуху набирають глухих і слабочуючих дітей.
  • В дитячий сад для дітей з затримкою психічного розвитку приймають дітей з діагнозом ЗПР (затримка психічного розвитку) в результаті травми, перенесеного захворювання або обумовлена \u200b\u200bспадковістю. Для того щоб потрапити в дитячий сад вам буде потрібно висновок невролога (або психіатра), окуліста, логопеда і отоларинголога.
  • Дитячий садок для дітей з порушенням опорно-рухового апарату призначений для дітей з обмеженими руховими функціями. Це діти, хворі на ДЦП, паралічем, кривошиєю. У дитячих садах цього типу проводиться комплексна корекційна робота, спрямована на формування рухових функцій. Діти з вищепереліченими діагнозами потребують спеціального медичного нагляду, тому в звичайний дитячий сад їх не приймуть. Напрямок в дитячий сад повинен виписати ортопед і невролог.

Як потрапити в спеціалізований дитячий сад

Порядок прийому в спеціалізовані сади відрізняється від прийому в звичайні. Перше, що вам знадобиться - напрямок від лікаря. Потім з цим напрямком і самою дитиною (в обов'язковому порядку) ви підете в психолого-медико-педагогічну комісію (ПМПК). Комісія винесе висновок про доцільність відвідин дитиною спеціалізованого дитячого садка, і, якщо це висновок позитивний, ви відправляєтеся з ним прямо до завідуючої.

Як було сказано вище, можливість відвідувати спеціалізований дитячий сад варто того, щоб докласти певних зусиль. По-перше, групи в спеціалізованих садах значно менше, ніж в звичайних садочках, - 7-15 чоловік. Відповідно вихователі приділяють дітям більше уваги. А по-друге, відвідуючи спеціалізований дитячий сад, ваша дитина отримає саме те, що йому необхідно.

Є у спеціалізованих садочків і мінуси, пов'язані з тим, що вони не завжди знаходяться в зоні крокової доступності. Іноді малюка доводиться вести на інший кінець міста. Саме тому багато дитячі садки компенсуючого виду мають цілодобову групу. Однак не кожен батько готовий розлучатися з малюком так надовго.

Одним словом, де плюси, там і мінуси. А що переважує, вирішувати, зрозуміло, вам.

Світлана Музиченко спеціально для www.сайт.
При використанні матеріалів сайту индексируемая посилання на www ..

Коментарі

Kinderok Чт, 08/09/2011 - 16:15

Людмила, обговоріть ваші побоювання з ортопедом, який надіслав вас в цю групу, можливо, ваша дитина могла б відвідувати звичайну або іншу спеціалізовану групу.

Є думка, що логопедичний сад - це певний "клеймо" в особовій справі дитини. Чи так це насправді?

Для початку давайте розберемося, що ж таке логопедична група?

Корекційні групи поділяються на мовні (логопедичні) і групи дітей з ЗПР (затримкою психо-мовного розвитку).

У логопедичних групах ставлять звуки, яких не було, і виправляють неправильно вимовлені (виправлення дефектів мовлення), збагачують словник, розвивають фонематичні сприйняття, зв'язне мовлення, вчать правильному граматичному оформленню. У старшій і в підготовчій групі займаються підготовкою до навчання грамоті.

У групах ЗПР працюють і логопед, і дефектолог (крім вихователів, які мають необхідну кваліфікацію).

Щороку для різного віку - це багатопланова робота. Є дитячі сади, де все групи мовні. Є - де тільки групи з ЗПР.

Є сади, де групи мовні (логопедичні) + групи з ЗПР + звичайні групи \u003d садок комбінованого виду. Є звичайний сад, де є Логопункт. На Логопункт зараховуються діти тільки з порушеним вимовою.

Але в будь-якому варіанті логопедична група в наш час - це не покарання, а, швидше за все, винагороду, тому що потрапити туди стало складніше, а загальне недорозвинення мови легше виправити саме в саду, де вся робота спрямована на ліквідацію цієї проблеми.

Мабуть, ні для кого вже не секрет, що в логопедичних підготовка дітей, не в образу нікому буде сказано, іноді набагато сильніше, ніж в масових дитячих садах. Тому що діти з логопедичного дитячого саду приходять в школу з набагато кращим словником, ніж діти зі звичайного дитячого садка. Вони більше знають, у них ширше словниковий запас, краще сформовані багато навичок, починаючи з графічних навичок, звуко-літерного аналізу і закінчуючи розповідями по картинках. Краще сформовані узагальнюючі поняття. Тобто, з логопедичних садків діти приходять навіть більш підготовленими.

Ви зможете самостійно відстежувати просування черговості свою дитину в Електронному журналі обліку майбутніх вихованців.

Крок 2. Піти до логопеда в районну поліклініку.

Логопед обстежує дитину, дає направлення на проходження ПМПК (психолого-медико-педагогічної комісії).

Крок 3. Зібрати для ПМПК кілька довідок:

  • від ЛОР-лікаря,
  • окуліста,
  • педіатра,
  • невропатолога (для дітей віком до 3 років),
  • психіатра.

Крок 4. Знайти адресу своєї окружний ПМПК, зателефонувати і записатися на прийом.

Крок 5. У призначений день приїхати на обстеження разом з дитиною.

Які потрібні документи для логопедичного саду?

Документи для проходження ПМПК

  • свідоцтво про народження дитини;
  • паспорт одного з батьків або особи, що його замінює (для тимчасово проживають в Москві і свідоцтво про реєстрацію);
  • чотири медичних висновків:
    • дитячого психіатра з ПНД за місцем прописки дитини (для дітей до 3-х років - невропатолога районної дитячої поліклініки),
    • логопеда районної дитячої поліклініки,
    • отоларинголога районної дитячої поліклініки,
    • окуліста районної дитячої поліклініки.

Якщо дитина раніше відвідував дитячий сад, необхідно додатково надати психолого-педагогічну характеристику з цього дитячого садка.

Якщо дитина раніше проходив комісію в інший міський або окружної ПМПК, необхідно додатково надати психолого-медико-педагогічну висновок цієї комісії.

Вашої дитини будуть дивитися такі фахівці:

  • логопед,
  • психолог,
  • іноді психоневролог.

Завдання комісії - визначити, чи дійсно дитина відстає від однолітків у мовному розвитку або батьки просто перестрахувалися. А може, вони неодмінно хочуть записати малюка в логопедичну групу, незважаючи на чудову промову і розвиток за віком? І таке буває!

Якщо комісія вирішує, що проблеми у дитини є, то постає питання: в який саме логопедичний садок направити малюка? Адже діагнози бувають різні, в залежності від них і набирається група діток певного віку.

Наприклад, якщо у 4-річного малюка діагноз "загальне недорозвинення мови (ОНР) 1-2-го рівня", то старший логопед дивиться, в якому садку в цьому році набирають 4-річок з таким діагнозом.

А якщо у 6-річну дитину виявлені проблеми зі звукопроизношением (спотворені шиплячі, свистячі, малюк не вимовляє "р" і "л"), то таку дитину направлять в іншу групу - підготовчу, де і програма інша, і вимоги до результатів навчання вище .

Для заїкуватих дітей передбачені взагалі окремі сади зі своєю програмою і набором фахівців (там, наприклад, ведуться заняття з арт-терапії).

На комісії дитини визначають в одну з наступних груп:

  • заїкання;
  • загального недорозвинення мови (сюди направляють дітей з затримкою розвитку мови або грубими лексико-граматичними вадами мовлення);
  • фонетико-фонематичного порушення мови (попросту кажучи, це порушення вимови - випадки, коли дитина неправильно вимовляє 10-12 звуків);
  • порушення вимови окремих звуків (2-3 звуку).

Отже, вашої дитини подивляться і видадуть довідку про проходження ПМПК.

Тільки після комісії батьки можуть зітхнути спокійно 1 вересня малюк точно піде в садок.

Крім садів, повністю відданих під логопедичні потреби, повсюдно поширені логопедичні групи в звичайних садочках.

Коментувати можут "Як потрапляють в логопедичний дитячий сад?"

Доброго дня. Стаття названа для мене Як діти з логопедичними проблемами не потрапляють в дитячий сад. Таке буває ...... У нас є висновок цієї комісії, але немає прописки в даному місті, де ми зараз живемо. І нам відмовлено і в дитячому садку, до речі навіть в простому, і в медичній спеціалізованої допомоги. Ось так .... І це правда. Куди писати, кому скаржитися? Ось у чому питання.

11.11.2015 13:53:44, Катерина

1.Прішлі в поліклініку, чи не вимовляли р, ш, щ
2.Взялі напрямок в логосад
3.В логосаду дали папірець яких лікарів треба пройти
4.Прінеслі паперу в сад
5. У травні була комісія, нас погнялі з якихось тестам.Похвалілі і запитали в який сад з логопедом ми хочемо, Ми сказали до них.
6.1 вересня довелося сад.
Заняття проходять 2 рази на тиждень наодинці з логопедом. Дуже багато завдань дають додому. Гімнастика язичком, пальчиками. І будь-яке логопедическое.
Я дуже задоволена.
Незважаючи на те що з садів прибирають логопедів у нас залишиться все як і раніше. І логопед і психолог.
І нянечка на 17 осіб. Просто пощастило із завідуючою, відстояла садок.

02.03.2013 18:39:59, Лого

Я теж вважаю, що краще займатися з логопедом в приватному порядку, а в сад звичайний ходити, тільки туди теж проблема потрапити.

28.02.2013 16:28:29,

Всього 5 повідомлень .

Ще по темі "Логопедичний дитячий сад - як туди потрапити?":

Як потрапити в логопедичний садок ?. Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка і взаємини з вихователями, хвороби і фізичний розвиток дитини від 3 до 7 років.

Розділ: Дитячий садок. як потрапити в логопедичний садок зручний для мене? намічається ПМПК на 10марта Як потрапити в ортопедичний садок? Цікавить, хто і як потрапив туди? У логопедичний дитячий сад приймаються діти в основному 4-5-річного віку, так як для ...

Як потрапити в логопедичний садок. ... важко вибрати розділ. Усиновлення. Обговорення питань усиновлення, форм влаштування дітей в сім'ї, виховання прийомних дітей, взаємодії з опікою Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? логосад чи ні?

Дитячі садки та дошкільну освіту: розвиток мови, логопед, вихователь, підготовка до школи. Розділ: Розвиток мови (які Логопедична комісія. Були на комісії. Просто без направлення з цієї комісії логопед в вашому садку з вами вже займатися не буде.

Як потрапити в логопедичний садок .. Дитсадок. Дитина від 1 до 3. Виховання дитини від року до трьох років: загартовування і розвиток, харчування і Логопедический сад на госпітальному валу вважається кращим, але туди не потрапити. там сад Берізка на Уральской- логопедичний є ...

Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? логосад чи ні? як потрапити в логопедичний садок, зручний для мене? намічається ПМПК на 10марта, дитини точно потрібно в логопедичний садок (ходимо в звичайний, в якому Логопункт і наш У мене в минулому році ...

Потрапити в сад з ЗПР і ЗРР дуже не просто і я б туди не дуже прагнула, якби дійсно не було б показань, тому що в цих садах У нас дитсадок комбінованого типу, це значить є звичайні групи, є логопедичні. Ось невеликий з вересня відвідує ...

Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? Логопедичний дитячий сад. Питання до мам, чиї діти ходять в логопедичні сади районів Крилатське, Кунцево і І перше, і друге в Розділ: Розвиток мови (дитячий садок приватний логопедичний на півночі Москви).

Сьогодні логопедична комісія. Дитячий садок. Дитячі садки та дошкільну освіту. Вони вже втратили час: (Щоб потрапити в лого- сад, потрібно звернутися в поліклініку до логопеда, він видасть направлення і скаже куди звернутися.

Відкрився логопедичний. Чи є у нас шанси з нашим діагнозом туди потрапити. Невролог ще до психіатра посилає. Там написано: "Державна освітня установа дитячий садок № 2391 проводить набір дітей від 2-х до 4-х років в групу ранньої допомоги дітям з ...

Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? Ви зможете самостійно відстежувати просування черговості свою дитину в Електронному журналі обліку Як потрапити в логопедичний садок. Може хтось стикався з цим. З вересня збираємося йти в садок.

Логопедична група. Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка і В логопедичну групу потрапляють не тільки дітки, які кілька звуків не вимовляв, але і з більш серйозними проблемами.

Садок - корекційний або логопедичний? Дитина з спектра, АТЕК був 60, став 6, але залишилися деякі поведінкові проблеми і ОНР. Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? Чим відрізняється логопедичний дитячий сад від звичайного?

Логопедичний сад .. Виховання. Усиновлення. Обговорення питань усиновлення, форм влаштування дітей в сім'ї, виховання прийомних дітей Потрапити туди (є можливість) не проблема, але не поміняю я "шило на мило". Хто ходить в лого сад - чи є якісь помітні ...

Логопедичний сад. Логопедія, розвиток мови. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого Розділ: Дитячий садок. як потрапити в логопедичний садок зручний для мене? намічається ПМПК на 10марта, дитини точно потрібно в логопедичний ...

Комісія в логопедичний садок. Дитячий садок. Дитячі садки та дошкільну освіту. Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? Адже діагнози бувають різні, в залежності від них і набирається група діток певного віку.

Логопедичний сад. Як попасти?. Дитячі садки. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування Логопед порадив нам піти в логопедичний садок. В саду сказали, що до них потрапити отримуєте напрямок логопеда в певний сад, приходьте туди і вам кажуть, коли ...

Як потрапляють в логопедичний дитячий сад? Розділ: Розвиток мови (дитячий садок приватний логопедичний на півночі Москви). У нашому місті кілька садочків логопедичних легких, туди може потрапити будь-яка дитина, яка хоч трохи гаркавить.

Дитячий садок. Дитина від 3 до 7. Виховання, харчування, режим дня, відвідування дитячого садка і взаємини з вихователями, хвороби і фізичний розвиток дитини від 3 до 7 років. Збираюся віддати сина в логопедичний дитячий сад. Прочитала про нього тут, на сайті.

Що взагалі є корекційний сад? Це садок для дітей, які потребують особливого медична увага, при порушеннях у розвитку з інтелектуальними і руховими проблемами, з поганим слухом і зором, а також із затримкою розвитку мови - корекційні дитячі сади Москви спрямовані на адаптацію і рішення проблем таких малюків. У цих садочках працюють люди з медичною освітою, які спеціалізуються на кожній з цих недуг.

Однак далеко не всі батьки, готові визнати, що в їхньої дитини проблеми з розвитком або порушення якогось з головних органів почуттів. Багато хто боїться клейма «особливий дитина», інші впевнені, що віддати дитину з очевидними порушеннями потрібно в стандартне установа, щоб він так сказати «тягнувся» за оточуючими його дітьми. Ось тільки, на жаль, батьки не усвідомлюють, що серед несхожих на себе, дитина буде відчувати себе ізгоєм, що може серйозно відіб'ється на психіці і замість подальшого розвитку, він залишиться на місці.

Корекційні дитячі сади Москви: індивідуальний підхід

Якщо батьки мають намір віддати малюка з затримкою розвитку в нормальний сад, їм не повинні відмовити за законом. Але мами і тата знайте - вашому ангелика належної уваги там поза справами. Групи діточок будуть бігати, стрибати і скакати навколо нього, з цікавістю поглядаючи і висловлюючи свою цікавість словами «А що з тобою не так?»

У спеціальних садках корекційні групи базуються на кількох програмах. Спеціально для таких діток фахівці розробили індивідуальний підхід занять і ставлення там зовсім інше. Всі програми розробляються медиками, в них закладені спеціальні вправи, які допомагають виправити слабкі сторони організму. Навіть дітей зі складним і поки незрозумілим діагнозом аутизм, можна навчити пристосовується в суспільстві так, що мало хто помітить його особливість.

На жаль, в Москві не так багато спеціалізованих садочків, але все ж вони є. До речі хто не в курсі, вони також називаються садок компенсуючого виду або комбінованого виду - це все одне і те ж, логопедичний дитячий сад в тій же категорії, але заняття з логопедом є практично в будь-якому садку. Дитячий садок комбінованого виду № 1157, спеціалізується на дітях з порушеннями в психічному розвитку. У дитячому садку компенсуючого виду № 1026, всі дітки отримують комплекс медичних оздоровчих послуг, строго дотримуючись рекомендацій лікарів.

Для діток з вадами зору підійде дитячий садок № 972, не рахуючи індивідуальних занять, приватні корекційні дитячі сади не виключають і стандартні програми розвитку дитини: розвиток мови, музика, зарядка, винахідлива і творча діяльність і т.д.

особлива програма

Заглянувши в, ви знайдете центри раннього розвитку з ухилом на індивідуальну програму для діток мають певні проблеми. Дуже важливо розуміти, що небажання визнавати свого малюка недостатньо здоровим, з часом може сильно ускладнити ваше життя, а також покалічити життя дитині. Будь-яка недуга затримки розвитку можна зменшити, якщо вчасно звернутися до фахівців, а стереотипи щодо того, що в садку для таких же, як ваша дитина, він не чого не навчиться, можуть позбавити його можливості на нормальне майбутнє.

Затягування ситуації призведе до важкої форми, коли нічого не можна виправити. Весь сенс у тому, що спеціальні дитячі садки забезпечать гідне увагу кожному, хто потребує малюкові, а головне там, на нього ніхто не буде тикати пальцями і задавати навідні запитання. Пам'ятайте про це, коли мали сумніву, варто віддавати малюка в корекційні дитячі сади Москви.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 2:43 AM

Шановні матусі, допоможіть радою.
Дитині 4,3 року. Пішов з вересня в логосад.Тут ж пішли натяки "Дитина складний, не такий, як усі." Причому, до цього він півроку ходив в звичайний сад і ніхто на нього не скаржився, тільки на мова і з дітьми він не спілкувався, з дорослими прекрасно йшов на контакт.Заговоріл дитина тільки в в лютому, т е коли йому було 3,8. зараз за півроку величезний прогрес у мові, але, звичайно, від однолітків сильно відстає. Розмовляє напевно приблизно як трилітка.
Загалом, в новому саду їх не влаштовує, що дитина ДУЖЕ активний, всюди бігає, не слухає вихователів (в іншому саду він чомусь слухав), не грає з дітьми (але недавно якісь спроби почав робити) і найголовніше - Не спіть на тихому годині (знову ж таки в тому саду все було ок) і заважає іншим дітям і нічого вихователі з ним зробити не можуть. З дітьми в групі не займається - заняття зриває, індивідуально з логопедом теж не займається.
Пресинг йде вже месяц.Вчера відкрито сказали, що вигнати нас не можуть, але не місце нам в цьому саду.Сегодня мені заявили, що розвиток моєї дитини на 2 роки і що його ще можна врятувати, але треба терміново щось робити, бігти всюди, що йому потрібен, психіатр, корекційний сад і супроводжуючий в цьому саду.
Ми влітку робили ЕЕГ, результат хороший, все за віком як надо.Год тому ходили в інститут корекційної педагігокі коли дитина не говорив взагалі і там поставили йому ЗРР з особливостями емоційно-вольової сфери.Сейчас записалися снова.До цього ходили до невролога, ніхто жодних -то паталогій крім мови не знаходив, ніколи нам ще не ставили ніяких діагнозів типу ЗПР або ЗПРР або щось свідчить про проблеми з інтелектом.
Син вміє до ста вважати, з 2,5 років знає всі форми геометричні, кольору, букви цифри, володіє всіма навичками самообслуговування, прекрасно розбирається з телевізором, приставкою, комп'ютером і телефоном, віртуозно запам'ятовує дорогу (навіть далеку), орієнтується мало не краще мене, якщо ми з ним один раз проїхали по цим шляхом, причому я ніколи не загострювала увагу на цьому.
Дитина з весни ходить займатися до логопеда-дефектологу, яка з ним прекрасно може 40 хвилин прозаниматься, т е він звичайно відволікається, може пострибати навколо неї, але заняття йдуть, вона його хвалить і каже, що дуже хороша динаміка, але я і сама бачу , що мова дитини розвивається, звуки вона йому ставить, масаж мови делает.І ця логопед-дефектолог, яка займається з дуже важкими дітьми, сказала мені, що в корекційний сад віддавати дитину ні в якому разі не можна, т до там дітки дуже складні і дитина мій буде повторювати за німі.К того ж бувають випадки коли діти випускаються з цього саду і потім в дитяче відділення Кащенко їх відправляють, ставлять шизофренію, школа відповідна потім, в загальному, майбутнє похмуре ...
Хто що може сказати з приводу корекційних садів? Чи є досвід? Або взагалі порадити, що нам робити в даній ситуації?
Нас вже активно хочуть переводити в корекційний сад для дітей з психічними відхиленнями, а я ось все думаю чи не спробувати нам повернутися в наш старий сад, де не було у дитини ніяких проблем, а з приводу мовних проблем ми і так займаємося з нашим логопедом, а від логосада дитині зовсім немає толку, вихователі та педагоги його там терпіти не можуть і за дурника вважають.

Oct 6 2011, 3:56 AM

А є можливість повернутися в старий сад? я б, напевно, повернулася. головне - контакт, а не назву саду. тим більше, з логопедом-дефектологом ви окремо займаєтеся.
є ще інклюзивні сади. туди беруть дітей з особливим поведінкою (1-2 людини на групу), але при цьому дитина розвивається серед звичайних однолітком, вчиться за загальною програмою. йому можуть рекомендувати додатково заняття з психологом і логопедом. випускається звідти дитина зі звичайною картою, як у всіх (якщо Ви самі не захочете до неї що-небудь особливе вказати).

з приводу корекційного саду. вони бувають різні. напевно, вам дійсно туди не треба. але те, що діти автоматично випускаються в дитяче відділення кащенко - маячня. тільки мама вирішує де вчитися дитині, де лікуватися, де проходитимуть які обстеження. вони можуть Вам порекомендувати (!) пройти обстеження. і то - тільки яке саме обстеження, а не ДЕ його проходити. а приватні платні центри не заносять історію обстеження в загальну базу / карту.
зараз за законом мати навіть хвору дитину може віддати в загальноосвітню школу. має право. інше питання - якщо школа не захоче його приймати, вона його постарається випхати. але не прийняти - не може.
якщо боїтеся, що відвідування кор.сада позначиться на вступі до школи - можете в школі говорити, що сад не відвідували. і зробити мед.карту до школи "з чистого аркуша".

дитині в саду має бути комфортно. я б голосувала за перший сад + багато-багато приватних спеціальних занять.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 11:00 AM

Спасибі вам велике за відповідь!

Oct 6 2011, 1:15 PM

Повертайтеся в колишній сад. А дитині ременя хорошого, щоб поводився нормально!
З моїм теж почалися проблеми в вашому віці (нічого не знав з того, що ваш знає), за допомогою логопеда все виправили. Зараз дитина випереджає в розвитку багатьох, хоча наймолодший в групі. І поведінка нормалізувався.
Боже упаси від корекційного саду, спотворять вам там нормального малюка.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 1:56 PM

Спасибі, Сонята! :)
Нам би тепер повернутися в старий сад, але щось мені підказує, що з логосада в звичайний просто так не переведуть, ось же влаштувала собі проблему, залишила б у старому і біди б не знала ...

Oct 6 2011, 2:35 PM

А мені здається, адаптація у дитини до нового саду - звідси і небажання спати вдень, і непослух (звик до вихователів зі старого саду). Оскільки в новому, судячи з опису, гримза, а не воспіталкі - повертайтеся в старий сад.
Краще залишитися зовсім без саду, ніж отримати направлення в корекційний - тим більше, у вас розвинений здоровий малюк. Біжіть звідти.

Oct 6 2011, 2:52 PM

УжОс. Нафіга ви його в логосад переводили ????

Я свого саме з цієї причини відмовилася переводити в логогруппу, припускаючи, ніж може все закінчитися. Знайшли логопеда і стали займатися.

До речі, у вашого хлопчика проблеми в поведінці швидше за все викликані проблемами в промові! Так, у всякому разі, вважає наша логопед. Тобто як тільки мій діти добре заговорив - перестав битися, зменшилася агресія (був агресивний, тому що психував, що його не розуміють), з'явився авторитет у однолітків, дитина стала робити успіхи в уроках (правильна мотивація).

Треба всіма силами повертати його назад, в колишній сад.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 3:28 PM

Він влітку ходив в цей сад в групу на рік старше.Там ніяких проблем не було: і спав і гуляв він як треба, єдине з дітьми не спілкувався, але я це теж списую на те, що пізно заговорив, т до ось зараз у нього в групі з'явився хлопчик, з яким йому подобається грати, з дівчинкою теж грав, т е починає соціалізуватися як-то.Проблема пішла тільки після 1 вересня, коли з'явилися дві нові виховательки і логопед Сашку теж ненавидить.
У нього, звичайно, є деякі поведінкові особливості, які з боку дивно виглядають (може по групі носиться і волати збуджено в грі), але дитина засвоює програму саду, сам себе обслуговує і т д, т е проблеми там з поведінкою, але вони говорять , що він неадекватний і слово "не можна" не розуміє ... Хоча ось у нас розуміє, але з ним треба суворіше, я це говорила, а мені у відповідь: "а ось всі діти, всі розуміють, всі роблять, всі сплять або якщо не сплять, то тихо лежать, а таким дітям, як ваш в нашому саду не місце. "
Ось постараюся повернутися в старий, там теж все було не ідеально (розламав коляску одній дівчинці, я нову купила, всі були щасливі), але навіть натяків не було на те, що є тут ...

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 3:40 PM

Переклала в логосад, тому що не було проблем таких в першому, я думала, що логосад, це як раз для нього, т до в першому саду дітки взагалі говорили ДУЖЕ добре і причому все і нам вихователі говорили: "Вам би в логопедичний садок, там мало дітей, з них будуть займатися, т до ми не можемо йому приділяти багато часу ", але в простому саду з ним вихователі за своєю ініціативою сиділи і займалися за книжками !! Він можна сказати в цьому саду і почав говорити, коли прийшов туди , він говорив слів 10, коли пішов через 4 міс вже пропозиції становив і пояснювався.
А в логосаду нам кажуть, що навпаки у нас мова - це симптом якогось захворювання і що у нас хороша ЕЕГ, неврологи не бачать ніяких псих. відхилень - їх це не волнуетСашка вже набагато краще говорить, але не почемучкает, питань майже не задає крім "Мама, а що це ти там робиш?" або "Де тато \\ машинка \\ будь-яка іграшка?", з дітьми в групові ігри ще зовсім не готовий грати - це я бачу, максимум в догонялки, але вже почав вступати в якийсь діалог, раніше просто ігноріровал.Т е зрозуміло, що дитина не найпростіший, але мені здається, що і не на два роки розвинений, як мені вчора сказали ...

Oct 6 2011, 3:56 PM

Просіться назад в сад, дитині - хорошого логопеда (ну, він у вас є), режим і суворіше. У вас, як я зрозуміла, ребзя - гіпер. Тут є тема про гіперактивних дітей. У мене теж гіпер. Що на них діє: єдність вимог (інакше вони губляться і починають наводити анархію), неусконітельное виконання режиму, строгість. Йому треба допомогти контролювати себе, а сфера контролю у таких дітей розвинена дуже погано.
Гіперактивність вважається крайнім варіантом норми, але такі діти дуже незручні садам і школам. Готуйтеся до війни, поки не переросте.

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 4:58 PM

Ви знаєте, я теж думала на гіперактивність ... але мені здається, що це не зовсім наш випадок, хоча, може ви мене поправите:
Сашка пізно пішов, заповз, сіл і т д (в межах норми, але крайніх - пішов в рік і два майже) .По вулиці до півтора років ходити взагалі не бажав, хотів тільки в колясці їздити.
Потім він може спокійно тихо годину сидіти, не встаючи, гортати нові цікаві книжки або колупатися в моєму телефоні (там мультики, відео, фотки, ТВ, є чим зайнятися) .Він може бути дуже активним на вулиці, вдома, граючи з татом в рухливі гри, в саду старому теж міг розбушуватися, початися бігати волати, щось кидати (а в новому таке постійно) .Але ось зараз поклала спати на годинку, сидить тихо в ліжечку книжки дивиться, ні звуку немає.
Наскільки я зрозуміла, гіперактивні діти максимум хвилин 5 можуть посидіти спокійно, дуже рано сідають, повзають, ходять і не сплять вдень, зате як на кнопку натиснули вирубуються ввечері.

На Сашку дійсно строгість діє, але іноді за іграшку \\ цукерку щось зробить, наприклад "Саш, ти хочеш Копатича? (У нас щас хіт Смішарики), Тоді треба відпочити, посидіти на ліжечку і поспати" .З ним треба змінювати строгість вмовляннями за щось, говорити строго, але спокійно. Загалом, взагалі жодного разу в тому саду і влітку в цьому мені не скаржилися, що він не спить ... А у вас як зі сном в саду?

Я ось думаю, може заспокійливе яке дитині подавати? Я звичайно буду радитися з фахівцями попередньо.
Цікаво ваша думка: ви якось свою дитину лікували медикаментозно або ви проти цього?

Oct 6 2011, 5:13 PM




А як у Саші з груповими завданнями? Ну, пограти в м'яч, разом зібрати щось з конструктора, разом щось намалювати? (Разом з дітьми, ні з мамою)

Мама_Наташа

Oct 6 2011, 5:51 PM

QUOTE (Сонята @ Oct 6 2011, 4:13 PM)
Я лікувала медикаментозно, за рекомендацією вихователя (вона вчилася на дефектолога + у неї свій особливий дитина) давала пантогам і енцефабол. Ефекту не було ніякого. За рекомендацією педіатра давала фенибут, ребзя від нього розніс всю квартиру І сама рекомендація педіатра "можете подавати фенибут, якщо хочете" - дивна, це все ж не цукерки. Загалом, йому він не підійшов.
Дивилася його психіатр (мамина подруга), довго спілкувалася, години півтори. Сказала (йому тоді якраз 4 було або трохи більше), що дитина інтелектуально знижений, тобто це норма - але низька норма, в школі трійка буде його оцінка, більшого не вимагати.
Після роботи з логопедом (рік) вона сказала, що дитину не дізнається, мабуть, була все ж педагогічна занедбаність.

Але у вас дещо інше. Дитина сидить спокійно (!). Гіпер так сидіти не буде, навіть за іграшку. Є проблеми в спілкуванні з однолітками - треба виключити аутизм. Можете тут поспілкуватися з мамами аутистів, щоб знати і диференціювати. Якщо точно не аутизм - то, мабуть, проблеми мови, через це контакт з однолітками знижений (у мого було трохи не так, він контактував дуже навіть, грав, в усі включався, але якщо його не розуміли - психував і бився) До речі , гіпер сплять вдень, якщо укласти. Їм взагалі режим важливий.
А як у Саші з груповими завданнями? Ну, пограти в м'яч, разом зібрати щось з конструктора, разом щось намалювати? (Разом з дітьми, ні з мамою)

Даа ... медикаментозно, значить не панацея)

Ось разом зі мною навіть щось зібрати і намалювати - це взагалі не до Саше.Собірать ледве змусили пірамідку до 2,5 !!! годам.Он зараз більш складні пірамідки для його віку вже прекрасно правильно збирає, але ось все це збірне - не його зовсім. Малювати йому у свій час подобалося, але було це року в два - каляки маляки, потім ось зараз сподобалося розфарбовувати фарбами, але це ненадовго і теж коряво.Саша моментально схоплює як потрібно поводитися з будь-якою технікою (телевізор, приставка, потратівний ДВД, телефон), щоб він міг подивитися мультик) Знає правильний номер мультика, навіть якщо там немає цифри, що позначає номер. Загалом, наше - це букви цифри, кольори, форми, кнопки, техніка - навчився всього цього за місяць, кольору взагалі будь-які знає які є.

Ось сьогодні йдемо з ним за руку, він мені раптом каже "Я хочу ліву ручку дати" і підходить до мене з іншого боку, щоб дати ліву ручку. Мені здається, що така поведінка для 4х льотки не типово ... Хоча, може я помиляюся.

Oct 6 2011, 9:25 PM

Під час інтенсивного "лікування" ми:
- кожен день ходили в садок, забирала після тихої години
- займалися 3 рази в тиждень з логопедом
- 1 раз в тиждень іпотерапія
- 1 раз в тиждень (4 години) - психолог (субота)
- ввечері суботи - басейн
- масаж 1 раз в тиждень
- кінезіотерапевт 1 раз в тиждень
- дефектолог 2 рази в тиждень
+ Медікаметозное підтримка

але ми займалися не вдома. вдома у неї був неробочий настрій. доводилося возити.

заговорили ми приблизно в 3,5 ... ну, так .. хоча б зрозуміло стало. але неправильно.

це характерно для 3-4-річки ... син знає і ліво-право та ін ... до 100 не вважає, але все знає, вміє.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 12:23 AM

Нічого собі !!! Ось це лікування !!! Серйозно! А скільки по часу у вас тривало таке активне лікування?

А де ви знайшли психолога?
Як ви вважаєте басейн і іпотерапія сильно допомогли?
А який масаж?
Про кінезіотерапевт перший раз чую

Я то думала, що логосад і логопед дефектолог - це вже супер, а виявляється скільки всього ще треба !!

Oct 7 2011, 8:48 AM

QUOTE






Далася вам ця пірамідка У мене не збирає до сих пір

Йому незручно, та й годі. Я, наприклад, під руку з чоловіком теж завжди тільки зліва ходжу
Він у вас взагалі з дітьми не взаємодіє? (У чоловіка старша дитина з аутичними рисами - багато переріс, щось скорегували - правда, пізніше)
ІМХО - у вас здорова дитина, який розвивається зі своїм графіком. Перестаньте порівнювати, поверніть дитини в колектив, в якому йому комфортно і продовжуйте займатися з логопедом.

Oct 7 2011, 10:10 AM

QUOTE

Скажіть, будь ласка, а скільки разів на тиждень ви займалися з логопедом? Як багато займалися самі будинки в той момент коли до вас ходив логопед?

Скільки років було вашій дитині коли він почав вже дуже добре розмовляти, ставити запитання і т д?

Я, звичайно, не спец, але мені здається, що це не аутизм ніякої - на контакт з будь-якими дорослими він прекрасно йде, усміхнений, в очі дивиться і навіть завжди мене просить: "Мамо, подивися на мене!", Коли звертається до мене якщо я не дивлюся на нього в той момент.С більш старшими дітьми грав ще рік тому в якісь активні ігри.Со однолітками як раз зараз трохи почав, але може легко їх ігнор, якщо немає настроенія.І ще жодного разу нам ніхто про аутизм не заїкнувся.

Ось разом зі мною навіть щось зібрати і намалювати - це взагалі не до Саше.Собірать ледве змусили пірамідку до 2,5 !!! годам.Он зараз більш складні пірамідки для його віку вже прекрасно правильно збирає, але ось все це збірне - не його зовсім. Малювати йому у свій час подобалося, але було це року в два - каляки маляки, потім ось зараз сподобалося розфарбовувати фарбами, але це ненадовго і теж коряво.Саша моментально схоплює як потрібно поводитися з будь-якою технікою (телевізор, приставка, потратівний ДВД, телефон), щоб він міг подивитися мультікsmile.gif) Знає правильний номер мультика, навіть якщо там немає цифри, що позначає номер. Загалом, наше - це букви цифри, кольори, форми, кнопки, техніка - навчився всього цього за місяць, кольору взагалі будь-які знає які є.

Він у мене в минулому грудні ходив в міні дитячий садок на дому, так там його було не впізнати - сидів з дітьми (ще з двома) і малював, розфарбовував щось, займалися з ним дуже багато, але там була дуже грамотна дівчина, знайшла підхід до нього.

Його якщо піддати, то домогтися від нього можна багато чого, логопед наша вдома теж ось займається майже спокійно уже.Групповие заняття в цьому саду він зриває і його виводять і логопед садіковскіх каже, що займатися з ним індивідуально не може (і не хоче явно) В тому саду він не заважав на заняттях, але, як розумію, особливо і не займався там.Відімо, на даний момент йому потрібні індивідуальні заняття і поступово соціалізуватися, спілкуючись з дітьми.

Ось сьогодні йдемо з ним за руку, він мені раптом каже "Я хочу ліву ручку дати" і підходить до мене з іншого боку, щоб дати ліву ручку. Мені здається, що така поведінка для 4х льотки не типово ... Хоча, може я помиляюся.



Міняйте садок (хоча це дуже складно !!!), або хоча б групу, а то дитину там затюкають, вважатимуть аутсайдером і ненормальним! Може, з методистом саду цю тему обговорити?

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 1:20 PM

QUOTE
QUOTE (Мама_Наташа @ Oct 6 2011, 2:28 PM)
є деякі поведінкові особливості, які з боку дивно виглядають (може по групі носиться і волати збуджено в грі)

Е-е ... ну це ніби звичайне ребенкіних поведінку, немає?

Ну він відрізняється від однолітків в саду - все сидять разом грають разом, Саша один носиться (це в цьому саду, в тому він міг тихо сидіти і дивитися книжку).

Ну я і кажу - гримза затюкали дитини, вам воно треба?

Зовсім не треба)

І що? Ну і розламав - діти ж.

А у мене вже комплекс - мені здається, що якщо Саша щось робить таке і на це якось звертають увагу, то це робить тільки Саша і це ДУЖЕ ненормально.

Далеко не на два, судячи з перерахованих умінь. Мені здається, що "почемучканье" залежить від того, коли дитина говорити почав - якщо пізніше - то і питати буде пізніше. Звичайно, на самоплив пускати не коштує - але і для корекційного саду ви явно не підходите. Тим більше, неврологи ніяких відхилень не бачать.

Ну я теж майже всі його поведінкові особливості списую на те, що пізно заговорив і наша логопед-дефектолог згодна з етім.Но у нього є фішки - він взагалі не вміє бентежитися і соромитися, боятися, не знає кордонів, може у дитини (будь-якого віку від немовляти до 12 річного) підійти і вирвати іграшку ... Маленькі діти плачуть, великі офігеваю від такого нахабства) Ми вчимо, що не можна і т д, він навіть розуміє, але все одно може вирвати, якщо йому щось дуже сподобається. сам з собою грає в смішариків, цитуючи їх, бурмочучи собі під ніс і пританцьовуючи, з боку це весело виглядає ... Але ось без цих таких фішок він виробляє впечателнія абсолютно нормального.

У мене племінник гіпер. Концентрації уваги (4 роки в травні було) вистачає максимум хвилини на 2-3 (там про 5 навіть мова не йде). Він пересувається виключно бігом, такий моторчик - караул ЦЕ ні з чим не сплутаєш. Сказали, переросте. У нас не гіпер точно - а розбушуватися, имхо, будь-яка дитина може, якщо вчасно не зупинити.

А вони це ось разбушеваніе приймають за неадекватну поведінку, т до вони його зупинити не можуть, але він в тому саду дійсно якийсь перезбуджений і нервовий, ось зараз вдома сидимо, набагато спокійніше, на нього знаходить, що він може пострибати і покричати, але хвилину від сили і я не знаю нормально це чи немає.А вже взагалі не уявляю, що норма, а що - ні.

Угу. Вихователів треба медикаментозно лікувати. І електрикою. Чи не ваш випадок, однозначно

Передати їм чи що?)) Чоловік моторошно злий на них, хоче їм там влаштувати скандал, але для початку треба, щоб у Сашка все було ок в іншому саду, плюс я вважаю, що скандал влаштовувати безглуздо - їм пофіг.

Він ось як раз в цьому саду почав буквально пару тижнів тому Дівчинка одна сказала, що він з нею грав, хлопчик йому сподобався, теж якось грали і Сашка сказав, що йому подобається з ним грати.

Приємно це чути, особливо після всіх "помиїв", що на нас вилили.
Моя проблема в тому, що я постійно порівнюю і все не в Сашину користь ...

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 1:47 PM

QUOTE (Сонята @ Oct 7 2011, 9:10 AM)

Логопед до нас приходить 2 рази в тиждень, займається по годині-півтори. За півтора року занять виправила мова, поставила все звуки. Зараз вона ж займається з ре підготовкою до школи. Контакт з дитиною є, він її слухається. А вдома займатися .... Я працюю багато і нервово, тобто займалася епізодично. Можу тиждень його дрючить кожен день, можу забити. Нерегулярно все.
Для вашого Сашка добре б заняття в малих групах, тобто і не індивідуальні, і не групові. І на аутизм дійсно не схоже.
До речі, у нас влітку було таке, коли перемішали групи: вихователька (чужа) мені сказала, що її турбує, що мій діти взагалі не грає з іншими дітьми, сам по собі (в минулому році це було). Я поговорила з ним, у нього відповідь "Тому що моїх друзів там немає, а з цими я грати не хочу!". Повернувся в свою групу - все нормалізувалося.
Добре розмовляти він став до 5 років, після занять. Пішов в 11 міс, заговорив окремими словами в 2,5 року, фразова мова - після 3 років, тобто пізно.

Міняйте садок (хоча це дуже складно !!!), або хоча б групу, а то дитину там затюкають, вважатимуть аутсайдером і ненормальним! Може, з методистом саду цю тему обговорити?

Вам добре, у вас хоч є можливість работати я от не уявляю, щоб я зараз робила, якби я работала.Ребенка офіційно я можу ще в цей сад водити, але після всього цього не поведу ні за что.Вчера на три години довелося відвести , т до треба було від'їхати, коли забирала мені логопед злобно сказала, що Сашка зламав її дудочку для занять і щоб я "зволила купити" .А воспіталка уїдливо подякувала, що ми дамо сьогодні поспати всій групі ... (я його до сну забрала ) .А в серпні ще він навіть в цьому саду спав і ні разу нічого не зламав ...

Я ось у Сашка не можу запитати "Чому ти робиш це?", Він ще погано розуміє причинно - наслідкові зв'язки, нам ось наша логопед якраз сказала в середу, що домашнє завдання починати розвивати ці причинно-наслідкові зв'язку.В мене Сашка окремими словами заговорив напевно в 3,5 року, а фразова мова в 3,9 десь пошла.Сейчас може сказати: "Мама, ведмедик загубився, ніяк не виходить його знайти" - це напевно одна з найскладніших фраз, які він говорив, але він з кожним днем \u200b\u200bпрогресує, чому я дуже рада і саме в цей момент мені завили, що він розумово відсталий неадекват ...

Будемо обов'язково міняти, я в понеділок поїду до відділу комплектування садів (або як він там називається) і буду розмовляти, хотіла ще вчора їхати, але вони сказали, що з приводу перекладу в інший садок - це тільки в понеділок.

Oct 7 2011, 1:51 PM

QUOTE (Мама_Наташа @ Oct 7 2011, 12:20 PM)
Саша один носиться

Ну дик, якщо ці гримза таким чином від всіх "незручних" дітей позбулися - у них залишилися діти, які легко піддаються дресируванню - де посадили, там і сидять




Кукарямба

Oct 7 2011, 2:10 PM

Нормальний дитина, чес слово. Коротше, повністю з розетки погоджуся: леіть воспіталок і мамі заспокоїтися. І знайти нормальний сад або якось поставити на місце тіток в нинішньому.

У везе Блін, хвилину Дай Бог, якщо біганина в півгодини-годину - зазвичай, якщо погода погана і не вигуляти - мій весь день носиться і скаче - ну, з 10 хвилинними перервами на ігри тихіше Може, просто все Саші рухливі і гучні хлопчики?
Перестаньте порівнювати. А то у вас виходить, як з медичним довідником - будь-який, до кого він в руки потрапляє, спочатку у себе всі хвороби вишукує за симптомами - і знаходить, навіть якщо здоровий

У мене Вова, а не Саша, і все одно - винос мозку. ЯК він може скакати - це взагалі окрема ковбаса.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 3:29 PM

Вони позиціонують так, що всі НОРМАЛЬНІ діти "легко піддаються дресируванню" і якщо хтось нелегко - то він божевільний неадекват, якому потрібен психіатр.
Проблема в тому, що вони готують вже характеристику психолога з цього саду, а там вона явно буде моторошна просто, мені потрібна довідка від психіатра, що він НОРМАЛЬНИЙ, а до психіатра я зможу потрапити не раніше ніж через місяць, ще у нас прийом в інституті корекція. педагогіки 20го числа (рік тому там були і жахів вони не побачили), мені здається, що так просто з логосада, де про Сашка будуть говорити що він божевільний нас не переведуть у звичайний, треба запастися усіма довідками ... коротше буде весела війна, сподіваюся перемогти

Ламають іграшки більшість дітей. Та й дорослих теж. А про деяких кажуть - "природжений тестер" (той, хто шукає помилки там, де їх бути не повинно) - про тих, у кого з рук кішки завжди на спину падають, бутерброди маслом вниз і т.д.

Ну може це вже мої якісь самонакруткі ...

Мене поправлять мами, якщо це не так. Я гуляю на майданчику - і майже будь-яка дитина від 3 до 5-6 підходить і запросто у мого сина іграшки відбирає. Так що думаю, норма.

Ніколи в житті нічого подібного не бачила, навпаки все офігеваю коли це Саша робить, і в саду за словами вихователів ніхто ніколи нічого такого крім Сашка не делает.Но він в саду зараз у дітей начебто теж нічого не відбирає.

У везе Блін, хвилину Дай Бог, якщо біганина в півгодини-годину - зазвичай, якщо погода погана і не вигуляти - мій весь день носиться і скаче - ну, з 10 хвилинними перервами на ігри тихіше Може, просто все Саші рухливі і гучні хлопчики?

Ось зараз поклала його спати, бурмоче щось досить голосно, грає, сидить, схоплюється з ліжка, стрибає з неї (т. Е. Дітям б заважав спати), потім він після цих "маніпуляцій" засинає ... але раніше було те ж саме завжди, але якось же з ним справлялися до цих воспіталок ... снодійним напихали что ли ??!: wacko: (Поки дописала все, він начебто заснув, тиша там ...)

Так я і так намагаюся не порівнювати, але приходжу в сад його забирати, всі діти (В логосаду !!!) "Здрастуйте, а подивіться що у мене є, а яка у мене кофточка \\ іграшка!" Інші діти: "А у мене краще, дивіться!" і т д, Саша ж сидить, втупившись в журнал про Смішарики, і йому, судячи з його вигляду глибоко паралельно, що там відбувається навколо, у кого які кофтинки, як кого звуть, він звертається до мене і показує мені всіх смішариків, намальованих в журналі, називаючи їх по іменах ... і ВСЕ і так може кілька разів по колу.
Ось це, звичайно, вбиває, коли такий явний контраст ідет.Но потім він може і нормально про щось поговорити, але ось зовсім не так, як інші діти, типу "Мама, я хочу в магазин, підемо купимо гармошку!" .У нього зараз фішка - збирає всі музичні інструменти, у нас вже є піаніно, гітара, сопілка (ну все дитяче звичайно). Причому він якось сам здогадався, що це все музичні інструменти, а гармошку побачив на зображенні з смішариків і клянчить вже місяць.
У нього все йде якесь "Я хочу це, я хочу то, підемо купимо" (розбестили страшно за остан. Час) .Так що ми розмовляємо про Смішарики, іграшки, які йому цікаві, мультики, телевізор, ресторани, ну в загальному про всякі развлеченія.Мне здається в 4 роки дитина активно цікавиться навколишнім світом, порівнює все і т д.Саше по-фі-гу.
Про пори року почали, він мені каже "Я хочу сніг, новий рік і подарунки і радісно посміхається, в передчутті подарунків" .Позавчера у воспіталкі випрошував якісь подарунки, вона була в шоці)

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 3:38 PM

Тіток в нинішньому вже нереально і не хочу.
Нереально бо там вже завідуюча взялася перекладати нас в корекційний сад, а не хочу, тому що його там ненавидять вихователі і логопеди.Не хочу, щоб моя дитина ходив туди де до нього ставляться, як до идиоту зі словами: "Біжіть !! Його ще можна врятувати !! Мені його так шкода! " і поводяться відповідно з ним.

Воспіталка його класно спати укладає, розповідає мені: "Я тримаю його на ліжку рукою, щоб він не вставав, він плаче і я разом з ним", я від шоку не змогла навіть це прокоментувати ... Насильно його тримати взагалі безглуздо, він тоді дійсно починає плакати і обурюватися.

Oct 7 2011, 4:41 PM


Інакше вони затюкають ре.
Пізніше напишу ще щось, що думаю про ситуацію.

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 4:50 PM

QUOTE (Сонята @ Oct 7 2011, 3:41 PM)
Багато писати не зможу, зараз вже тікаю ....
Коротше, так. Наташа, займає не оборонну, а нападаючу позицію. Пишіть скаргу на вихователя завідуючої, далі - до відділу комплектування (дошкільний), розмовляйте з зав. дошкільної, говорите, що готові піти вище, але не зробите цього, якщо конфлікт з боку вихователів вирішиться мирно вашим перекладом в інший сад - ви все благополучно забудете. Боже упаси почати виправдовуватися. Висновок невролога - морду цеглою - "У МЕНЕ НОРМАЛЬНИЙ ДИТИНА, а вихователі некваліфіковані!" Тільки так.
Інакше вони затюкають ре.
Якщо потрібна буде допомога в написанні претензій і скарг - допоможу.
Пізніше напишу ще щось, що думаю про ситуацію.

Велике спасибі!!!
Тільки єдине - на вихователя марно завідуючої писати, т до сама ж завідувачка в присутності вихователя і стала мене питати про психіатра і м'яко так підводити, що потрібен корекційний сад, оне обидві на мене насіли, що складний дитина, таких в саду немає, неадекватна поведінка , психіатр і т Д.И ще я боюся цієї психологічної характеристики від психолога Садовського, вже вона там для корекційного саду ТАК напише, що мама не горюй!
Залишається тільки сподіватися на довідки від неврологів, психіатрів та інституту корекції. педагогіки.
І ще не факт, що вони таки нам не вліплять якусь ЗПРР ...

Oct 7 2011, 6:30 PM

Є міська ПМПК, можна на неї дитину записати - немає від саду, а самій. ПМПК дасть свій висновок, поспілкувавшись з ре (природно, вони не знатимуть характеристики з саду, можна взагалі їм сказати, що дитина несадовскіх). Це безкоштовно. Обстеживши ре, вони дадуть висновок, яким можна гордо розмахувати в дошкільному, посилаючись на некомпетентність завідуючої та саду. Або тихо порвати і викинути, якщо висновок не влаштує, зробити для себе висновки і працювати з ре.

Може бути таке, що завідувачка тупо грошей хоче?

Мама_Наташа

Oct 7 2011, 7:33 PM

А як можна потрапити на цю ПМПК, як дізнатися коли вона буде і де?
А думка фахівців з центру корекційної педагогіки для саду буде не настільки вагомо?

Не, не думаю, що вона хоче грошей, вони там бояться брати, там завідуюча дуже розуміє і мені вона подобається, мені здається, що її дістали воспіталкі, які вічно до неї бігають через Сашки скаржитися на нього і кажуть як це все важко і жахливо.

Я думаю, адаптація у нього складна + друзів ще не завів + воспеткі погані.
А завідувачка не така вже чудова, раз не може свій колектив побудувати, щоб не бігали і не скаржилися.

Сара Конор

Oct 7 2011, 9:18 PM

Міська ПМПК перебувати на базі 6 дитячої психоневрологічної лікарні. Потрапити туди можна за направленням р-ного психіатра в 2 етапи - він направить ре. в 6тую лікарню, а психіатр в 6й вже на ПМПК.

Oct 7 2011, 10:31 PM


Боюся я цих всяких лікарень ...
Взагалі найбільше довіряю інститут корекції. педагогікі.Я в минулому році ходила в центр районний для проблемних дітей (забула як він правильно називається, в кожному районі такий начебто є), так там були фахівці різні в тому числі з якоїсь психо-неврологічної лікарні, і цей з лікарні мені спокійненько заявив, що у Сашка швидше за все алалия (Сашка тоді взагалі не говорив ще), але звичайно сказав, що треба обстежитися, я страшенно злякалася.
Потім потрапила в інститут корекції. педагогіки, де мені сказали, що ніяка у відповіді Сашка алалия і навіть пояснили почему.В підсумку виявилося, що справді не алалия, т до він незабаром заговорив і без всяких ліків.

Я це все до того, що боюся, що там то якраз йому таких діагнозів наставлять, що відразу йди і вмирай.
Т. к. Я зрозуміла, що є лікарі, які взагалі не бачать нічого, навіть якщо це у них перед носом, а є ті, які ставлять страшні діагнози коли підстав практично немає ...

Мама_Наташа

Oct 8 2011, 1:55 AM

QUOTE (Emptiness @ Oct 7 2011, 9:31 PM)
в такому ритмі займалися 2 роки (там були ще якісь групові заняття 2 рази в тиждень, я вже й не пам'ятаю за все .. в день ПІСЛЯ саду було 2-3 роз'їзду в різні райони Москви на заняття по годині / два). потім рік займалися, замінивши кінезотерапевт танцями, психолога театром, з'явився англійський і т.д .. вже пішли на звичайні заняття, але де треба виконувати вимоги, займатися в команді. з "особливих" фахівців в той рік залишилися логопед і психолог. в цьому році ми вже без ліків. у нас підготовка до школи 2 рази в тиждень (по 2 години), дзю-до 2 рази в тиждень (по 30 хвилин), театр (вокал + танці) 2 рази на тиждень (по 2 години), басейн. в загальному, розклад набагато простіше. на жаль, закінчили займатися з психологом (за віком вийшли). а у логопеда з'явилися сімейні обставини .. будемо пробувати з нею домовитися платно і довше ...

психолог і дефектолог - в районному центрі. після ПМПК.

нам іпотерапія по-моєму нічого не дала, крім задоволення дочки))) але загальна картина стала виправлятися .. що вже там конкретно подіяло - не знаю.

я була вагітна, потім народила в той рік. тому вся інтенсивність припала на мій декретну відпустку .. так і стрибала на заняттях ( "у нас матусі теж беруть участь, це тааак корисно діткам") - спочатку з 8-місячним животом, потім з немовлям в колисці ....

Ви мати-героїня !!! Вам треба пам'ятник за життя !!! Я серйозно!!
Ще під час вагітності і з немовлям ... для мене це просто верх героїзму.
Я вважала, що я супер мати коли возила Сашку два рази в тиждень до логопеда і в машині чекала по 40 хвилин, дивлячись фільми на телефоні

Я ось теж думаю про психолога або нейропсихолога ... мені радили нейропсихолога, але я ще не знайшла ... і басейн теж хочемо.



- там є мета






до речі, ми ще в центр Рональд Макдональд їздили. там для складних діточок. але починати там відмінно: таких терплячих і душевних людей мало. + Все заняття побудовані так, що ніхто не подивиться косо на бігає хлопчика, але і займатися "змусять" (нормальними способами. Вмовлять). там же ми ходили на лего. цей центр - безкоштовний. що досить важливо. тому що в "важкі" 2 роки ми віддавали понад 20 тис на місяць за різні заняття ... не рахуючи дельфінотерапії влітку.
групові спортивні заняття - це якраз те, що треба!
- там досить прості правила
- там є мета
- це командна гра, тобто треба взаємодіяти
- це швидка гра, тому даються команди (короткі прості слова). це полегшує розуміння. він розуміє, його розуміють!
- результат відразу видно. він конкретний.
- є тренер, і його треба слухатися.
- є приклад інших хлопців. які слухаються і домагаються мети.
не Ваша турбота, як він там буде носитися. Ви туди сина ведете не для професійних навичок футболу або гімнастики - а саме для навчання взаємодії на простому, спортивному, прикладі.
ми ходили на групу, там була "смуга перешкод". треба було десь підлізти, десь перелізти, скотитися, проповзти .. дитячому щастю не було меж. і не було жодної дитини, яка б не зробив! а діти були ну дуууже різні і складні! і навіть потім в парний м'яч грали.
до речі, ми ще в центр Рональд Макдональд їздили. там для складних діточок. але починати там відмінно: таких терплячих і душевних людей мало. + Все заняття побудовані так, що ніхто не подивиться косо на бігає хлопчика, але і займатися "змусять" (нормальними способами. Вмовлять). там же ми ходили на лего. цей центр - безкоштовний. що досить важливо. тому що в "важкі" 2 роки ми віддавали понад 20 тис на місяць за різні заняття ... не рахуючи дельфінотерапії влітку. Даа ... медикаментозно, значить не панацея)

Я щодо медикаментозного ... ні, не лікування, скоріше, медикаментозної корекції, сказати хочу. У нас - гіперактив, теж з ЗРР, відправляли в корекційний сад, але наш невропатолог сказав, що є сенс ходити зі звичайними дітьми - в корекційної у нашого виявиться високий рівень, який скоріше, впаде. Призначив заняття з логопедом і додатково - заспокійливе, ні, не фенибут, а Тенотен - він діє саме як заспокійливе, тільки різниця ось у чому:
- потрібно пропити його саме курсом, а не давати в моменти високої активності
- знижує тривожність і активність (збудливість, агресію), але разом з з тим -
- не вводить в ступорное стан, що не хилить в сон
- допомагає концентрувати пам'ять і увагу (корисно для занять)

Ми наздогнали середню норму десь місяці за чотири, при тому, що відставали майже на рік з промовою.

Відвідування дитячого садка має бути практично кожній дитині, але далеко не кожного з них слід приймати у звичний дошкільний навчальний заклад (ДНЗ). Є малюки з певними проблемами здоров'я. Для них існують корекційні дитячі сади. Розроблені програми таких закладів усувають проблеми зі здоров'ям, допомагають чадам адаптуватися, правильно розвиватися, вчитися налагоджувати контакт і навчатися на рівні з іншими дітьми.

Для кого призначені?

Корекційні ДОУ відрізняються за спеціалізацією, призначаються для дітей:

  1. З поганим зором. Потрапити в такий заклад можна через виписку окуліста. Як правило - це діти, які слабо бачать, страждають косоокістю або астигматизмом.
  2. Які часто хворіють. Потрапити в такий сад можна через довідку педіатра. Лікар вирішує відвідувати дитині спеціальний заклад. Такий напрям він робить, виходячи з історії захворювань крихти протягом року.
  3. З поганим слухом. Призначені для дітей, які глухі від народження або слабочуючі.
  4. З порушеннями опорно-рухового апарату. Напрямок отримують від невролога або ортопеда. У нього беруть малюків, у яких діагноз ДЦП, з викривленням шиї або паралічем. Обов'язково в таких садах проводять спеціальну роботу по відновленню і формуванню рухової активності дитини. Такі діти потребують особливого підходу та уваги фахівців.

Інший напрямок

Крім того, існують і інші спеціалізовані дошкільні заклади. Один з них - логопедичний. У нього виписує направлення логопед.

Він створений для роботи з дітьми, у яких затримка мовного розвитку або ряд інших логопедичних проблем.

Інший вид спеціальних установ - ортопедичні. Потрапити в нього можна через рекомендації від ортопеда. Беруть малюків, у яких деформовані грудна клітка, вроджений вивих, сколіоз попереку, викривлення ніг.

Як потрапити в спеціалізоване ДОУ?

Головна умова для цього - направлення лікаря, яке виписує терапевт, ортопед або інший лікар після спостереження дитини, постановки діагнозу і призначення лікування. Навчання в коррекционном установі - це додатковий метод, який входить в комплекс лікування.

Після отримання направлення потрібно психолого-медико-педагогічна комісія. Вона дає висновок про те, чи доцільно ходити в такий дитячий сад. У разі підтвердження, батьки з документами йдуть до завідуючої, яка і визначає малюка в групу.

Заняття в корекційних садах враховують проблему, пов'язану зі здоров'ям дитини. У групах набагато менше дітей, ніж у простих ДОУ. Це дає можливість таким малюкам більше отримувати уваги і турботи від кваліфікованих фахівців.

Істотний мінус таких закладів - місце розташування. Часом малюка доводиться тягнути через все місто. Це важко не тільки йому, але і його батькам. Для таких випадків існую сади, в яких працюють цілодобові групи. При необхідності батьки можуть бути спокійні, знаючи про те, що їх чадо під наглядом.

Все корекційні дитячі сади в Москві Ви можете знайти у нас в каталозі